مجله دانشمند
علمی،خبر،بیوگرافی،فیلم و تلویزیون،سرگرمی،آموزشی،دانلود،داستان و.... و ..... و....... 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علمی سرگرمی آموزشی دانلود هر چی بخوای و آدرسaigmblog.lxb.irلینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.به وبلاگ ما اطمینان کنید. می توانید ما را با آدرس  زیر نیز  ما را لینک کنید:

www.aigmblog.loxblog.com

در صورتی که لینک شما در وبلاگ ما ثبت نشد لطفا به ما اطلاع دهید تا در صورت وجود لینک ما در وب سایت شما ما شما را لینک کنیم.

با تشکر

 





a

 dsdsdd

[ دو شنبه 1 خرداد 1391برچسب:sdsd,جهان چگونه بوجود آمد, ] [ 13:29 ] [ علیرضا ]

 aaaaaaaaasaw

 asaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasssssssssssssssssss

 يك عكاس خوش ذوق با استفاده از يك شيوه خاص ماكرو به ثبت تصاوير جالبي از مورچه‌هاي قرمز پرداخته و فعاليت روزانه آنها را به تصوير كشيده است.

getty00-25.JPG

 

 يك عكاس خوش ذوق با استفاده از يك شيوه خاص ماكرو به ثبت تصاوير جالبي از مورچه‌هاي قرمز پرداخته و فعاليت روزانه آنها را به تصوير كشيده است.

getty00-25.JPG

 

 hfthhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

 thdtgggggggggggggggggggggggddddddddddd

 fgfggggggggggggggggggggggggfg

 aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

aigmblog

 asaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

[ پنج شنبه 21 ارديبهشت 1391برچسب:asasasasasas,aigmblog, ] [ 14:26 ] [ علیرضا ]

 sdsdsdsdsdsdsddsdsdsdsdsd

[ سه شنبه 19 ارديبهشت 1391برچسب:sdsdsdsdsdsdsdsdsdsdsd, ] [ 18:59 ] [ علیرضا ]

 ewewewewewewewewe

[ سه شنبه 19 ارديبهشت 1391برچسب:wewewewew, ] [ 18:59 ] [ علیرضا ]

 يك لنز دوربين «چشم ماهي (fisheye)» اخيرا در لندن در دسترس مشتريان قرار گرفته كه به ارائه ميدان ديد 220 درجه مي‌پردازد.

getty-16.JPG

به گزارش سرويس فناوري خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اين لنز از زاویه دید بسيار گسترده‌اي برخوردار بوده كه مي‌توان گفت قادر به مشاهده منظره پشت موضوع تصوير است و با قيمت 100 هزار پوند بدون دوربين در بازار عرضه شده است.

لنز چشم ماهی، لنزهایی هستند که حداکثر زاویه دید را به بیننده می‌دهند. معمولا فاصله کانونی آنها بین ۶ تا ۱۶ میلیمتر بوده و دلیل نام گذاری این لنزها، شباهت آنها به چشم ماهی و محدب بودن عدسی بیرونی لنز است. هرچه محدب بودن این عدسی بیشتر باشد زاویه دید، بازتر و انحنای خطوط بیشتر خواهد بود.

هنگامي كه اين لنز در سال 1970 در نمايشگاه فوتوكينا معرفي شد، يكي از زوايه‌بازترين لنزهاي چشم ماهي موجود محسوب مي‌شد كه از يك شيشه گنبدي 10 پوندي بزرگ برخوردار بود.

مشخصات لنز چشم ماهي شش ميلي‌متري F/2.8 نيكون: زاويه تصوير: 220 درجه، ديافراگم: خودكار، مقياس روزنه: f/2.8-f/22 ، وزن: 5200 گرم، ابعاد: 236 ميليمتر dia. x طول 171 ميليمتر، فاصله 190 ميليمتر از لبه لنز، درپوش لنز جلو: گشاد، با محافظ فلزي سخت، شركت نيكون در سال 1970 با معرفي اين لنز در فوتوكينا با سرعت f/2.8 جهان عكاسي را شگفت‌زده كرد.

نمونه پيش‌ساخت اين لنز شش ميلي‌متري هيچ گاه به مرحله توليد كامل گذاشته نشده، اما براي چندين عكاس متخصص بطور سفارشي ساخته شد.

به گفته جرمي گيلبرت، مدير گروه بازاريابي شركت نيكون در انگلستان، اين لنز شش ميليمتري بسيار نادر بوده و در ابتدا براي مصارف علمي و هواشناسي طراحي شد. اين محصول به ارائه نقطه اوجي در طراحي لنز از زماني پرداخته كه لنزها بايد با يك خط‌كش مهندسي و نمودارهاي پرتو طراحي مي‌شدند.

 

 

لنز چشم ماهي شش ميليمتري F/2.8 نيكون
 

 

[ شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:ورود لنزهاي چشم ماهي با زاويه ديد بسيار گسترده, ] [ 16:24 ] [ علیرضا ]

 محققان آزمايشگاه AT&T نوعي فناوري ابداع كرده‌اند كه با استفاده از گوشي هوشمند، درها را با يك تماس كوچك دست باز مي‌كند.

getty-13.JPG

به گزارش سرويس فناوري خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)‌، اين دستگاه يك ارتعاش خاص را از طريق استخوانهاي كاربر به يك گيرنده در دستگيره در فرستاده و فرد خواهد توانست با يك تماس كوچك دست با دستگيره، در را باز كند.

اين سيستم با استفاده از مبدلهاي فيزوالكتريك در آينده مي‌تواند در گوشي‌هاي هوشمند يا ساعتهاي مچي جا گرفته و درهايي را ايجاد كند كه در زمان تماس دست فرد مورد نظر، باز شده و در برابر ديگران بسته باقي خواهند ماند.

به عبارت ديگر در آينده هر فرد، كليد در خانه خود خواهد بود.

به گزارش روزنامه InnovationNewsDaily، اين سيستم با فركانسهايي كار مي‌كند كه انسان قادر به درك آنها نبوده، اما مي‌تواند در سكوت كامل آنها را بشنود.

اين سيگنالهاي صوتي از يك مبدل فيزوالكتريك به ميان استخوانهاي انسان حركت مي‌كند، درست به همان شيوه كه امواج صوتي درون جمجمه و گوش مياني براي فعالسازي شنوايي فرد، مرتعش مي‌شود.

اين ارتعاش از ميان بدن از جمله دست عبور كرده و مي‌تواند سيگنالهاي چيزهايي را كه لمس كرده، ابلاغ كند. با قرار دادن يك مبدل فيزوالكتريك در دستگيره، در به شناسايي فرد پرداخته و بطور اتوماتيك باز مي‌شود.

البته در فقط سيگنال صوتي را تحليل نكرده، بلكه مغز پشت اين كليد پيش‌ساخت به شناسايي تفاوتهاي اسكلتها مانند تراكم و طول استخوانها كه باعث پائين آمدن سيگنال صوتي به شيوه‌هاي گوناگون شده، مي‌پردازد.

بنابراين در آينده فقط هماهنگي درست سيگنال با استخوان‌بندي باعث باز شدن در خواهد شد و دزديده شدن تلفن نيز به دزدان در ورود به خانه شما كمك نخواهد كرد.

از كاربردهاي آينده اين فناوري مي‌توان به كليد خودرو اشاره كرد كه در صورت استفاده خانوادگي از آن، بطور خودكار به تنظيم صندلي راننده و آينه‌ها در زمان استفاده رانندگان مختلف مي‌پردازد. همچنين در يك رايانه نيز مي‌تواند از اين فناوري براي تغيير تنظيمات بر اساس فردي كه صفحه‌كليد را لمس كرده، استفاده كرد.

 

 

فناوري باز كردن در با گوشي هوشمند
 

 

 

[ شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:كليد در خانه خود شويد!, ] [ 16:19 ] [ علیرضا ]

 محققان دانشگاه كارنگي ملون و آزمايشگاه‌هاي AT&T در يكي از اولين پژوهشهاي خود در زمينه ارتباط تركيبات حسي با مسيريابي، به طراحي نوعي فرمان ارتعاشي خودرو پرداخته‌اند كه به رانندگان كمك مي‌كند بدون نياز به منحرف كردن نگاه خود از جاده، مسير دلخواه را پيدا كنند.

 

111-1.JPG

به گزارش سرويس فناوري خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، محققان در پژوهش خود در مورد سيستمي براي ارائه ابزار اضافي جهت انتقال جهت‌ها از سيستم هدايتگر خودرو، به ارزيابي تركيب بازخوردهاي صوتی، بصری و لمسی براي هدايت مسير پرداخته و دريافته‌اند كه رانندگان جوانتر به خصوص با اختلال حواس كمتري توسط نمايشگر سيستم مسيريابي در زمان دريافت بازخورد لمسي از فرمان خودروي ارتعاشي روبرو مي‌شوند.

در رانندگان مسن، بازخورد لمسی به تقویت اشارات شنیداری پرداخت كه آنها به طور معمول ترجیح می‌دهند.

اگرچه فرمان خودروي لمسي بطور كلي به ارتقاي عملكرد و ايمني راننده مي‌پردازد، نتايج اين پژوهش نشان داده كه فقط ارائه وروديهاي حسگر اضافي هميشه مطلوب نيست. اين ابزار بيشتر براي رانندگان مناسب مسن مناسب بوده چرا كه بازخورد حسگر اضافي مي‌تواند ظرفيت مغزي را براي پردازش آن به چالش بطلبد.

فرمانهاي خودروي ارتعاشي در حال حاضر توسط برخي از خودروسازان براي هشدار به رانندگان در مورد خطرات جاده‌اي مورد استفاده بوده اما فرمان ارتعاشي آزمايشگاه AT&T از قابليت ضربات ظريف غيرمنتظره برخوردار بوده و از اين رو به انتقال اطلاعات بيشتر مي پردازد.

بيست محرك در لبه اين فرمان قرار دارند كه در هر جهتي قابل استفاده هستند. در اين پژوهش، ضربان آنها در يك توالي ساعت شمار به معني گردش به راست بوده و توالي خلاف ساعت شمار براي اشاره به گردش به چپ مورد استفاده مي‌شود.

دانشمندان كارنگي ملون به ايجاد شيوه‌هايي براي سنجش عملكرد، توجه و باز شناختي راننده پرداخته‌اند كه شامل مجموعه‌اي از حسگرها است.

براي اين پژوهش، آنها از فرمان خودروي AT&T به شبيه‌ساز رانندگي خود جهت ارزيابي امكان كمك اين حسگرها در عملكرد رانندگان مسن كه از كاهش ديد، شنود و تحرك كلي برخوردارند، استفاده كرده‌ و دريافتند كه عملكرد اين ابزارهاي كمكي بر روي رانندگان جوانتر، اثربخشي كمتري نسبت به رانندگان كهنسال دارد.

 

[ شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:فرمان ارتعاشي خودرو براي هدايت رانندگان مسن ساخته شد, ] [ 16:18 ] [ علیرضا ]
[ دو شنبه 14 فروردين 1391برچسب:, ] [ 17:7 ] [ علیرضا ]

 این کد همراه کابر بالا و پایین می رود و کاربر می تواند در هر کجای صفحه به وبلاگ و یا وب سایت شما یک امتیاز گوگل بدهد.

با استفاده از این کد می توانید وبلاگ خود را در گوگل محبوب کنید.

کد دانلود شده را بین تگhead> در ویرایش قالب خود قرار دهید.

برای دانلود فایل متنی روی لینک زیر کلیک کنید.

up98.org/upload/blog/01/c/1332475314.txt











تیتراژ سریال ” ارمـغـان تـاریـکی” به کارگردانی جلیل سامان با صدای “دکتر محمد اصفهانی” با شعری از عبدالجبار کاکایی و آهنگسازی فرید سعادتمند …

دانلود تیتراژ ارمغان تاریکی محمد اصفهانی

 

لینک مستقیم :alirezafatahiblog.persiangig.com/%5bwww.tebyan-zn.ir%5di%20-%20Armaghane%20Tariki.mp3

برای دانلود روی لینک بالا کلیک کنید.

[ چهار شنبه 2 فروردين 1391برچسب:دانلود آهنگ فیلم ارمغان تاریکی, ] [ 12:52 ] [ علیرضا ]

 آغاز سال 1391 هجری شمسی بر همه ی شما ایرانیان مبارک باد.

با آرزوی سلامتی و شادابی همه ی شما عزیزان در سال جدید

 

 

 

 

 

 

عید نوروز مبارک باد.

[ سه شنبه 1 فروردين 1398برچسب:عید نوروز, ] [ 22:13 ] [ علیرضا ]

  به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی دانشجویان و دانش آموختگان ترکمن ایران، در جشنواره علمی فرهنگستان علوم پزشکی در روز چهارم اسفندماه 1390، دکتر فرهاد اسلامی گمیش تپه پژوهشگر برتر در حوزه پزشکی و سلامت انتخاب و رتبه اول علوم بالینی را بدست آورد.

برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید. 
دکتر فرهاد اسلامی گمیش تپه، استاديار دانشگاه علوم پزشكي تهران و دانشگاه منوسيناي نيويورك، محقق ارشد مركز تحقيقات بيماري‌هاي گوارش و كبد بيمارستان شريعتي می باشد.
دکتر فرهاد اسلامی گمیش تپه، محقق مركز تحقيقات گوارش و كبد دانشگاه علوم پزشكي تهران به دليل تحقيقاتش در زمينه تاثير چاي داغ در ابتلا به سرطان مري كه نتايج آن طي مقاله اي در «مجله علمي پزشكان بريتانيا» ارائه شده برنده جايزه كميته علوم و فناوري سازمان كنفرانس اسلامي (كامستك) كه شامل يك مدال با امضاي رييس كامستك و سه هزار دلار پول نقد است به ایشان اعطا شد.


ادامه مطلب

  به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی دانشجویان و دانش آموختگان ترکمن ایران، مقاله آلاچیق ترکمن یک سازه تقویمی، در شماره 18 ماهنامه بین المللی ستاره شناسی به قلم آتیلا پرو منتشر شده است. (وب سایت ماهنامه: www.nightsky.ws)
آتیلا پرو، رئیس قسمت خاورمیانه ای مجمع جهانی اختفاهای نجومی IOTA و همچنین عضو هیات رئیسه این مجمع جهانی در نجوم است. ایشان از اردیبهشت 1390 تا کنون به عنوان عضو شورای سردبیری ماهنامه بین المللی آسمان شب فعالیت داشته است.

بخش هایی از این مقاله:
شاید باتوجه به مشخصه های یک آلاچیق ترکمن، بتوان آن را نوعی زیج یا رصدخانه در نظر گرفت. در واقع برای ترکمن های کوچ نشین اوی فقط یک خانه معمولی نبوده است.

برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 1 فروردين 1391برچسب:آلاچیق ترکمن یک سازه تقویمی, ] [ 19:47 ] [ علیرضا ]

 موز کاملا رسیده ماده ای تولید میکند بنام تي اِن اِف که توان مقابله با سلولهای غیر عادی (سرطانی) را دارد . هر چه موز رسیده تر باشد لکه های قهوه ای رنگ روی پوست آن بیشتر میشود هر چه این لکه های قهوه ای بیشتر باشند، سیستم ایمنی بدن را بیشتر افزایش میدهند .

بنا بر تحقیقات دانشمندان ژاپنی، در مقایسه با میوه هایی مانند انگور ، سیب، هندوانه ، آناناس ، گلابی و خرمالو ، موز با افزایش تعداد گلبولهای سفید و بالا بردن سیستم ایمنی و تولید ماده تی ان اف ، بهترین نتیجه را داده است.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 1 فروردين 1391برچسب:فواید موز رسیده, ] [ 19:32 ] [ علیرضا ]

 کتابخانه دیجیتال آیت‌الله جوادی‌آملی در دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استان قم عرضه شده است.

تصویر محتوا

ادامه مطلب
[ یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:کتابخانه دیجیتال آیت‌الله جوادی‌آملی عرضه شد, ] [ 10:30 ] [ علیرضا ]

 این برنامه که "مدل‌سازی همه‌گیری پیام‌های انقلابی نام دارد، از فناوری تشخیص زبان برای تعین این که چه کسانی در یک منطقه خاص با یکدیگر گفتگو می‌کنند، بهره می‌گیرد؛ چه این گفتگوها درباره "انتخابات هفته آینده" باشد و چه درباره "قراری برای خرابکاری".

تصویر محتوا

ادامه مطلب
[ یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:پنتاگون بدنبال نرم افزاری برای ردیابی بیداری اسلامی, ] [ 10:26 ] [ علیرضا ]

 همین حالا اگر کلمه " Flash Games " را در اینترنت جستجو کنید با تعداد نامحدودی بازی برخورد می کنید که از سر و کول هم بالا می روند.در هیچ کدام از این بازیها شما با کسی رقابت نمی کنید اما با توجه به این نکته، این نوع از بازی ها جذابیتهایی مختص به خود را دارد.

تصویر محتوا


ادامه مطلب
[ یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:5 بازی فلش دوست داشتنی+عکس, ] [ 10:25 ] [ علیرضا ]

 امروزه واژه هایی مثل "هکر" ، "هک" و "حملات سایبری" واژه هایی عجیبی نیستند. در دنیا امروز اطلاعات، آمار و ارقام ارزش فوق العاده ای پیدا کرده اند و دست یابی به آنها می تواند برای بسیاری از افراد بسیار ارزشمند باشد. هکرها همیشه سعی می کنند تا پنهان باقی بمانند.

تصویر محتوا

ادامه مطلب
[ یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:بزرگترین حملات سایبری در جهان, ] [ 10:23 ] [ علیرضا ]

 ازی کامپیوتری و ویدئویی در کنسول های مختلفی به بازار عرضه شده اند. یکی از پر استفاده ترین وسایل برای انجام بازی های کامپیوتری و ویدئویی امروزه تلفن های همراه هوشمند است.در این مطلب قصد داریم تا شما را با تعدادی از بازی های معروف برای چند سیستم عامل تلفن های همراه آشنا کنیم.

تصویر محتوا


ادامه مطلب
[ یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:با 6 بازی تلفن های همراه آشنا شوید, ] [ 10:21 ] [ علیرضا ]

 شرکت مخابرات استان تهران و شرکتهای ارائه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت تاکنون بالغ بر ۵۷۵ هزار خط ADSL در تهران واگذار کرده اند که با احتساب نزدیک به ۱.۵ میلیون کاربر اینترنت پرسرعت در کشور، بیش از یک سوم کاربران ADSL تهرانی هستند.



ادامه مطلب
[ یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:آخرین وضعیت اینترنت پرسرعت ADSL, ] [ 10:20 ] [ علیرضا ]

 اخيرا فیلمی با عنوان "حمله آمریکا به ایران و عربستان" در فضاي نت منتشر شده که در اصل اين فيلم يك ويرويس يوده و برای جمع آوری اطلاعات کاربران طراحی شده است.

تصویر محتوا

ادامه مطلب
[ یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:فیلم "حمله به ایران" فقط ويروس است, ] [ 10:18 ] [ علیرضا ]

 15 دى 1390 - بازار دیجیتال- ضریب نفوذ اینترنت در ایران 7/14 درصد است. این تازه‌ترین آمار از وضعیت اینترنت در کشور است که بر اساس نتایج طرح آمارگیری از کاربران اینترنت در سال ۱۳۸۹ و توسط مرکز آمار ایران منتشر شده است.



ادامه مطلب
[ یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, ] [ 10:17 ] [ علیرضا ]

 

جزئیات ویندوز فون ۸ فاش شد

اطلاعاتی از شرکت مایکروسافت به بیرون درز کرده است که نشان می‌دهد نسخه جدید سیستم عامل ویندوز فون شباهت‌های زیادی با سیستم عامل رایانه‌ای ویندوز ۸ دارد. این نسخه جدید که ویندوز فون ۸ نام دارد به طراحان و سازندگان نرم افزار‌ها و برنامه‌های کاربردی اجازه می‌دهد نرم افزارهایی را که برای ویندوز ۸ طراحی کرده‌اند با یک بازنگری ساده به محیط ویندوز فون انتقال دهند.

 

به گزارش وبگردی باشگاه خبرنگاران، روزنامه تلگراف نوشت؛ در یک فیلم ویدئویی که اخیراً از شرکت مایکروسافت به بیرون راه پیدا کرده است، جو بلفیور، مدیر سیستم عامل ویندوز فون مایکروسافت ویژگی‌های نسخه جدید این سیستم عامل را برای کارکنان شرکت نوکیا توضیح می‌دهد. بر اساس این اطلاعات ویندوز فون ۸ از ان اف سی یا فناوری ارتباط از راه نزدیک پشتیبانی می‌کند.

از این فناوری که از آن به عنوان رقیب بلوتوث استفاده می‌شود، می‌توان برای انتقال داده‌های کدگذاری شده استفاده کرد. یکی از رایج‌ترین موارد استفاده از ان اف سی انتقال پول در پای صندوق‌های خرید است. به کمک این فناوری گوشی‌های تلفن به نوعی شبیه کارت‌های اعتباری می‌شوند.

یکی دیگر از ویژگی‌های ویندوز فون ۸ قابلیت هماهنگ سازی آن با رایانه‌های شخصی و لوحی است. یکپارچه سازی با اسکایپ نیز از دیگر ویژگی‌های نسخه جدید ویندوز فون است. اسکایپ نرم افزاری است که به ارتباطات صوتی و تصویری کاربران بر روی شبکه اینترنت را تسهیل می‌کند. مایکروسافت در سال گذشته این نرم افزار را خریداری کرد.

قابلیت ذخیره داده‌ها به روش فناوری پردازش ابری نیز از دیگر ویژگی‌های این نسخه جدید سیستم عامل ویندوز فون ۸ است. کاربران این سیستم عامل می‌توانند از داده‌های خود نسخه پشتیبان بگیرند و آن‌ها را در سیستم اسکای درایو مایکروسافت به صورت خودکار ذخیره کنند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ویندوز فون ۸ این است که در آن از هسته (کِرنل) ویندوز ۸ استفاده شده است. این قابلیت به طراحان و سازندگان نرم افزارهای کاربردی اجازه می‌دهد برنامه‌هایی را که برای ویندوز ۸ طراحی کرده‌اند به آسانی با دستگاه‌های تحت ویندوز فون سازگار کنند.

مایکروسافت در طراحی ویندوزفون ۸ کاربردهای تجاری این سیستم عامل را هم از نظر دور تداشته و تمهیداتی را اندیشیده که کسب و کار‌ها و شرکت‌های تجاری مختلف را قادر می‌سازد برنامه‌های و نرم افزارهای خاص خود را بر روی این سیستم عامل طراحی کنند.

[ یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:جزئیات ویندوز فون ۸ فاش شد, ] [ 10:16 ] [ علیرضا ]

 در این بازی و در میان جنگ و زمانی که کاربر در محاصره دشمن قرار گرفته می توان توسط یک لپ تاپ این پهبادها را کنترل کرد با پرتاب موشک و شلیک گلوله به طرف دشمن از بالای سر آنها را هدف قرار داد و از مهلکه گریخت.


تصویر محتوا

ادامه مطلب
[ یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:جاسوسی پهبادهای آمریکایی در بازی های رایانه ای + فیلم, ] [ 10:7 ] [ علیرضا ]

 به مناسبت دهه فجر و سالگرد انقلابهای بیداری اسلامی مجله اینترنتی دخت ایران نرم افزار «زنان و انقلاب» را منتشر نمود.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:نرم افزار «زنان و انقلاب» منتشر شد, ] [ 9:54 ] [ علیرضا ]

 معاون مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد از تأسیس 500 خانه فرهنگ دیجیتال در سراسر کشور تا پایان سال جاری خبر داد.



ادامه مطلب
[ یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:تأسیس 500 خانه فرهنگ دیجیتال تا پایان سال, ] [ 9:30 ] [ علیرضا ]

 زیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضوابط ساماندهی، صدور مجوز و نظارت بر فعالیت واحدهای فرهنگی دیجیتال و پایگاه های اینترنتی را به مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال ابلاغ کرد.

تصویر محتوا

ادامه مطلب
[ یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:ابلاغ ساماندهی رسانه‌های اینترنتی توسط وزیر, ] [ 9:29 ] [ علیرضا ]

 گوشی های تلفن همراه امروزه به بخش جدانشدنی از زندگی بشر تبدیل شده است. شرکتهای معروف سازنده تلفن همراه نیز با درک این نیاز هر روزه در حال معرفی کردن یک مدل جدید از تلفن های همراه هستند.



ادامه مطلب
[ یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:با برترین تلفن های همراه سال 2012 آشنا شوید+عكس, ] [ 9:20 ] [ علیرضا ]

 نرم افزار استفتائات با هدف سهولت دسترسی مقلدین آیت الله سید علی خامنه ای به رساله ایشان تولید شده که حاوی جدیدترین استفتائات تا خرداد ماه سال نود است.

به گزارش سرویس وب گردی باشگاه خبرنگاران، نرم افزار استفتائات با هدف سهولت دسترسی مقلدین آیت الله سید علی خامنه ای به رساله ایشان تولید شده که حاوی جدیدترین استفتائات تا خرداد ماه سال نود است. 

محتویات این نرم افزار به شرح زیر است:

۱- رساله اجوبة الاستفتائات (امام خامنه ای)

۲- رساله توضیح المسائل امام خمینی (ره)

۳- مناسک حج (فتاوی امام خمینی ره و امام خامنه ای)

۴- راهنمای فتاوا (برخی از تفاوت های فتاوای امام خمینی ره و مقام معظم رهبری)

۵- اصطلاحات فقهی

۶- پرسش های متداول

ویژگی های این نرم افزار :

  • سازگار با ویندوز xp و ۷
  • دارای فهرست موضوعی برای هر بخش
  • حاوی جدیدترین فتاوای رهبری
  • توضیح اصطلاحات رساله در بخش اصطلاحات فقهی
  • دسترسی سریع به احکام مهمتر در بخش سوالات متداول
  • دارای محیط کاربری زیبا و ساده

حجم : ۶٫۷ مگابایت

برای دانلود اینجا کلیک کنید 

[ یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:نرم افزار جدید استفتائات مقام معظم رهبری+لینک دانلود, ] [ 9:19 ] [ علیرضا ]

 اتحادیه اروپا با ابراز نگرانی عمیق، از گوگل خواست که اجرای سیاستگذاری جدید خود را در خصوص حریم شخصی کاربران به تاخیر اندازد.

تصویر محتوا


ادامه مطلب
[ یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:نگرانی عمیق اتحادیه اروپا از حفظ حریم شخصی در گوگل, ] [ 8:30 ] [ علیرضا ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 30 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ ما خوش آمدید. آرزوی ما افزایش علم شماست.لطفا در وبلاگ ما نظر داده و با کلیک روی +1 ما را در گوگل محبوب کنید.
موضوعات وب
امکانات وب